Повернути товар належної якості до магазину (або обміняти його на інший аналогічний) можливо, якщо виконано такі умови повернення товару:
- його немає у списку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався і зберігся у тому вигляді, як його придбали;
- Пройшло менше 14 днів з моменту покупки товару.
Повернення коштів за товар або товар, що необхідно обміняти можливе в тому випадку, коли товар, що повертається, буде отриманий продавцем:
- товар повернувся на склад та продавець протягом 3-х банківських днів повертає гроші на банківську картку.
- товар повернувся на склад і продавець надсилає вам товар, обраний для обміну.
Доставку, у разі повернення (обміну) товару належнох якості, сплачує покупець згідно тарифів перевізника в дві сторони.
Доставку, у разі повернення товару неналежної якості, сплачує продавець.
Якщо виникли додаткові питання з повернення чи обміну товарів Ви можете їх задати зателефонувавши за номером +380975126355, або написати нам на пошту: knob.dveri@gmail.com